Ürün yurtdışından gelmedir ve kayıtlıdır.
Orjinal İphonedur çin malı değil.
Fiyat:550 tL
Kargo ücreti alıcıya aittir.
Ürünün resimleri:
1-2-3
Satılık İphone 2g
4
●499
- 19-09-2009, 15:28:42Evet 8 değil 16 gb tır.Teşekkürler.CepTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2009, 22:29:50Hocamda nakit lazım o yüzden takas düşünmüyorum.Sağol.CoNDiTioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle