Alınık televizyon
3
●424
- 15-09-2009, 00:08:20https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...elevizyon.html
yukaridakileri dusunursen eger iletisime gecmen yeterli daha uygun birseyler yapabilirim.
Saygılar
İLKER BİÇER
BETA BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ
3
●424