• 15-09-2009, 16:39:15
    #19
    hakko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle sony derim bu ürün çok hızlı şarz oluyor o yönü çok güzel tanıtımlarında 3 dkk şarz 90 dkk müzik deniyor o kadar olmasada hızlı şarz olayı çok başarılı. Bide ürün oldukça seri. Bi teknosa veya başka teknoloji mağazasına gidip bizzat ürünü incelemeni tavsiye ederim.
    Tavsiye için teşekkürler yarın gidip inceleyeceğim
  • 15-09-2009, 17:26:24
    #20
    minton 3015 var daha önce satmıştık adam geri getirdi. garanti belgesi kullanma klavuzunu yitirmiş. kulaklığını çöpe attım. birilerinin kulağına taktığını başka kimseye satmam. ucuz bir kulaklık koyarım. malda sorun yok. 1gb hafıza ve hafıza kartı girişi var 2gb ı okudu.
    faturayı iptal edip geri aldık. adına fatura keserim.
    35tl kargo dahil
  • 15-09-2009, 19:42:03
    #21
    TBUDT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    minton 3015 var daha önce satmıştık adam geri getirdi. garanti belgesi kullanma klavuzunu yitirmiş. kulaklığını çöpe attım. birilerinin kulağına taktığını başka kimseye satmam. ucuz bir kulaklık koyarım. malda sorun yok. 1gb hafıza ve hafıza kartı girişi var 2gb ı okudu.
    faturayı iptal edip geri aldık. adına fatura keserim.
    35tl kargo dahil
    Minton evime sokmam 2 defa aldandım ikisindede sorunlu oldu garantiye yolladım 1 ayda geldi 1 haftada yine kafayı yedi.
    Kimseye de tavsiye etmem