• 07-09-2009, 14:21:56
    #1
    toptan fiyatı:200tl
    keysmarttan alınmıştır pc 3-4 seneliktir ama pek kullanılmamıştır
    intel 2,66 işlemci (20 tl)
    anakart (50 tl)
    512 ram (20 TL)
    64mb ekran kartı geforce fx440 (20 TL)
    lg cd-rw (20 TL)
    lg dvd rom (15 tl)
    80gb harddisk (20 tl)
    xp home edition lisansı geçerli
    kasası şık ve temiz +250w power sup (40 tl)
    keysmart 17" tft monitör (tüp durumu çok iyi) (30 tl)
    klavye mause (10 tl)
    hoparlör (7,5)
    pc çok uyumludur özelliklerine göre iyi performans veriyor pek gürültü yapmıyor
    ekran kartı fanını sökerseniz hiç yapmaz ihtiyacım olmadığından satıyorum




    TAKAS ve tekliflere açığım
  • 07-09-2009, 16:55:52
    #2
    güncellenmiştir
  • 07-09-2009, 16:57:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Pahalı bence.
    Hayırlı satışlar
  • 07-09-2009, 17:12:11
    #4
    tşkkür ederim pahalı olduğunu düşünmüyorum
  • 07-09-2009, 17:35:37
    #5
    Pm gönderiyorum, eğer uygunsa dönüş yaparsınız.
  • 07-09-2009, 17:49:11
    #6
    dönüş yapılmıştır ürünün kargosu alıcıya aittir
  • 11-09-2009, 20:40:18
    #7
    satışında karşı taraftan kaynaklanan problemler çıktı tekrar güncel...