• 21-08-2009, 08:24:14
    #28
    Üyeliği durduruldu
    adreni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öneri: Çevrende doğalgaz firması varsa git uğra Baymak kampanya yaptı geçen ay ve tüm firmalara her kombi için bir tane bisiklet verdi uygun fiyatlardan satıyolar.
    Bide Kombimi alsın
  • 21-08-2009, 09:19:35
    #29
    Üyeliği durduruldu
    çift amarüsorlü jantlarını bu sene değiştirdim vites sistemleri filan full shimanodur. Lastiklerde jantlarla beraber değişti sıfır gibidir. Yarın fotoğraf koyabilirim. Fiyat olarak 300 tl uygundur.
  • 21-08-2009, 09:55:57
    #30
    Üyeliği durduruldu
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bide Kombimi alsın

    Kommbimi alsın dedim anlama kıtlığı var heralde? Kombilerin hediye olarak verdiği bisikletler satılıyo sadece.
  • 21-08-2009, 13:42:03
    #31
    salcano nova var. az kullandım sadece amortisorden bi gıcırdama sesi var.kutusunda gönderebilirim.
  • 21-08-2009, 16:22:36
    #32
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salcano nova var. az kullandım sadece amortisorden bi gıcırdama sesi var.kutusunda gönderebilirim.
    Resim görebilirmiyim?
  • 21-08-2009, 16:23:20
    #33
    orhann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çift amarüsorlü jantlarını bu sene değiştirdim vites sistemleri filan full shimanodur. Lastiklerde jantlarla beraber değişti sıfır gibidir. Yarın fotoğraf koyabilirim. Fiyat olarak 300 tl uygundur.
    CoNDiTioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, Elimde Aşağıda verdiğim Arkadaş Var. Kayseri'den Nevşehir'e Kampa Gittik Tık Demedi Halada Öyle. Bisiklet Fazla Kirli Değil. İyi Kullandım. Kron,Scott,Sedona yada Corratec Marka Bisiklet Almayı Düşünüyorum. Düşünürseniz Pm Atın Görüşelim. Bu Arada Renk Aynı Değil Çok Tatlı Bir Bordo ve Gri Uyumu vardır.
    Resimlere bakabilirmiyim ?
  • 21-08-2009, 18:52:35
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Piyasada gordugun akülülerin elimde U.S.A malı benzinlisi var..
    Tam depo ile 80KM yol alabiliyor. Depoyu 3,5 lt ile fullersin
    Tekerlerin kılları duruyor daha
  • 22-08-2009, 02:03:29
    #35
    Resim ekleyecek olanlar yalan oldu
  • 22-08-2009, 10:08:11
    #36
    Resim ekleyecektim fakat KickBoks kursu oldugu için zamanım olmadı bugün eklerim