• 14-08-2009, 21:49:22
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sss
  • 14-08-2009, 22:20:45
    #2
    3x48=144 adeti mi 30,30 lira?
  • 14-08-2009, 22:23:51
    #3
    Bakkalda da aynı fiyat, ayrıca genel olarak bakkallar veresiye veriyor, yani şimdi al sonra öde , ayrıca o çikolatalar buraya gelene kadar erir...
  • 14-08-2009, 22:26:52
    #4
    Allah akıl fikir versin ne diyim
  • 14-08-2009, 22:30:51
    #5
    marketten alsak 36 TL bunun kargosu falanı filanı zaten 36'ya gelir
  • 14-08-2009, 22:34:46
    #6
    İstanbulda arkadaşa yakın olan varsa elden alır.
    İl dışı alışveriş biraz zor gibi.
    Hayırlı satışlar hocam.