• 07-08-2009, 20:14:55
    #1
    Bugün r10'dan aldığım abercrombie şort elime ulaştı. Ancak bedeni olmadığından elimden çıkarmak istiyorum. L beden, 35 tl'ye aldım 20 tl'ye veriyorum.

    Ödeme : Garanti Bankası Eft / Havale
  • 07-08-2009, 20:17:32
    #2
    Fiyat düşürülmüştür.
  • 07-08-2009, 20:18:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tolga pazartesi akşam ödeme kabul edersen alıyorum

    Birde resim yok mu tolga?
  • 07-08-2009, 20:19:05
    #4
    memo66000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tolga pazartesi akşam ödeme kabul ederen alıyorum
    Uyar mehmet, pm atıyorum.
  • 07-08-2009, 20:29:15
    #5
    Satılmıştır. Konu kilitlenebilir.
  • 07-08-2009, 20:30:43
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kilit.