• 23-07-2009, 22:45:27
    #28
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    20TL
    Markası Nedir ?
  • 23-07-2009, 22:51:24
    #29
    Üyeliği durduruldu
    videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markası Nedir ?
    Japan malıdır..

    Markasız.
  • 30-07-2009, 13:37:38
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Selam,

    Nokia 3310 satıyormusun? Çalışan ve temiz.
  • 30-07-2009, 13:48:07
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Marine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,
    Nokia 3310 satıyormusun? Çalışan ve temiz.
    Maalesef..

    Elimde bir adet vardı forumda sattım
  • 30-07-2009, 14:14:30
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Çalışıyormuydu hocam? Birde ne kadara sattınız?
  • 30-07-2009, 14:27:44
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Marine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışıyormuydu hocam? Birde ne kadara sattınız?
    7TL'ye sattım.. Sapasağlamdı