Satılık Psp !!! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satılık Psp !!!
5
●
496
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Satılık Psp !!!
20-07-2009, 20:05:57
#1
onR_uA
6 Ay kullanılmıştır.
Yanındakiler: 2 gb Hafıza kartı, Umd Film,Nba 2009 İnside Version,Fifa street 2
Fiyat:320 TL
İletişim İçin ;
0nR@cixportal.com
20-07-2009, 20:14:13
#2
Trust
Hocam fiyatı aşırı yüksek vermişsin.Bilinen bir forumda sıfırları 280 tl'den başlıyor
20-07-2009, 20:23:30
#3
onR_uA
Hocam ürün benim değil zaten arkadaşımın. Ürünün fiyatını 320 dedi.
20-07-2009, 23:51:27
#4
efe7822
psp 3000 mi ?
21-07-2009, 00:10:50
#5
Burti
Reveloper
efe7822 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
psp 3000 mi ?
Hocam bu modeller nedir 3000-3001 tarzı 3000 daha mı iyi=?
22-07-2009, 02:19:44
#6
Netkomik
1. Ürünün versiyonu nedir. Kırılmış versiyon mu?
2. Slim mi Fat mi ?
3. Fiyat son sürüm en yüksek olsa slim olsa bile fiyat çok yüksek.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler