• 17-07-2009, 22:58:42
    #1
    turkcell den avea ya geçmem nedeniyle bi ton beleş dakikam var yüklediğim kontörleri satayım bari boşuan durmasın

    transfer yoluyla 150 kontörü satacağım..

    20 lira düşünüyorum ilgilenen varsa garanti / işbankası / akbank hesaplarına ücreti yatırdıktan sonra transferi gerçekleştirebilirim..
  • 17-07-2009, 23:50:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    GG 'den ödeme bekliyorum.. Yarın gelir herhalde..

    Satılmazsa alırım..
  • 18-07-2009, 00:27:28
    #3
    50 kontör lazım hemen şuan fiyat nedir?
  • 18-07-2009, 09:23:15
    #4
    günceldir
  • 18-07-2009, 12:45:30
    #5
    Alıyorum hocam msn pm'ler misiniz.
  • 18-07-2009, 14:07:49
    #6
    Kontör satılmıştır...