Birincisi sana burada işim gücüm yok palavra okuyacak değilim. 10.000TL geldi satmadım sen nerden biliyorsun ? Galericisidir, işletmecisidir bir çok kişi istedi satmadım.
İkinicisi sen banada 10 dakikaya o hat için 30.000TL vereceğim hesap numaranı gonder desen yine satmam. 750 dediğim numarayıda bir tanıdığımdan geçen sene 700TL'ye satın aldım bir köşede dursun diye şimdide boşta duruyor çıkartayım dedim. Ayrıca farklı tekliflerde değil farklı teklifte bulundum. Bu işi yapan elimde bir çok değerli numara olan birisi olarak 532 2xx lerin 10 liralık ne karizması var nede değeri. Sana istediğin kadar bedava bulurum. Önerim tanımadığın insanlar hakkında atıp tutmaman, şuraya bir mesaj yazdık gereksiz adamlar yüzünden pişman oluyor insan.
EDİT: 532 istiyorsan arkadaşım Turkcell Bayiinden BEDAVA alabilirsin para vermene gerek yok ama tekrar soyluyorum eskiden 532'nin değerli olmasının nedeni iş hayatında insanlar 532 kullanıyor adam demek ki uzun süredir telefon kullanıp faturalarını düzenli ödüyor diyordu güven veriyordu ama artık boyle bir olay yok bu yüzdende zaten fiyatları ona bedava seviyesine kadar inmiştir.