N770 Arıyorum
2
●367
- 29-06-2009, 05:58:52Üyeliği durdurulduElektronik ürünlerde ikinci el olayını hiç tavsiye etmem. Öncelikle güven meselesi vardır, onu aşsanız bile bir çok elektronik ürün el değişikliğinden dolayı arıza veriyor. Mesela benim Sony Fotograf makinemi bir kaç arkadaşa vermiştim ödünç olarak. Fakat kısa bir sürede resim çekme tuşu bozuldu, ayrıca makinenin çalışma hızı ve menüler arası geçiş falan bir düzensizliğe başladı. Servise götürünce el değişikliğinden olduğunu söylediler. Her kullanıcı düğmeye farklı şekilde (çok sert veya çok yumusak) basıyormus. En iyisi 250 verip 2. el alacağınıza 350 verip sıfır almak. Hem daha uzun kullanım ömrü hem de kafa rahatlığı için...
- 29-06-2009, 16:43:20doğru ancak bu ürünün sıfırı yok, n810 var sıfır, o da 400-500 arası ve beni çok fazla aşar. bu seri nokia 770 800 ve 810 olarak gidiyor.SecurityHome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle