• 18-06-2009, 21:16:04
    #1
    elimde Avea 100 kontör var arkadaşlar. 16 lira.

    Ödeme Ptt İle alınacakdır.
  • 18-06-2009, 21:19:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    r10.net te ilk mesajın bugun 15 ytl veriyorsan alayım ama önce kontür , sonra ödeme Yoksa hayırlı satışlar.
  • 18-06-2009, 21:22:12
    #3
    Msn e Ekledim. 15 olsun bakalım ..Tabi Kontörü şimdi yollarım yarın ödemenizi yaparsınız.
  • 18-06-2009, 21:29:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    pm attım ancak satılmış sanırım varsa elinizde başka kontör alabilirim.
  • 18-06-2009, 21:31:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kontür tarafımca alınmıştır.Ödeme ptt olduğu için yarın yollanacaktır.
  • 19-06-2009, 14:46:34
    #6
    ödeme alınmıştır. tşkler.
  • 19-06-2009, 17:24:35
    #7
    ptt pota çeki hesabı yoksa 3.5 tl masrafı var dimi