6630 alıcam 1 tane bütcem 50 lira normalde piyasası 70-80 civarı benim bütcem belli kargoyla 55-60 olcak zaten,satmak isteyen olursa konu altına yazarsa sevinirim + telefonun resmi ve temizligi hakkında bilgi.