Üst modele geçmek için satıyorum. Alındığı günden bu yana kılıf ve ekran koruyucu ile kullanıldı. Yılbaşında 8 ay imei açılmış olacak. Yılbaşında imei kayıt ücreti 31600 TL olacak. Hemen alıp 20.000 e kayıt ettirerek günü 11600 TL kazançlı kapatabilirsiniz yada kaydettirmeyip 8 ay kayıtsız sorunsuz şekilde kullanabilirsiniz. Türkiye cihazı 76.000 TL civarına satılıyor. 32.000 + 20.000 = 52.000 e almış olur toplamda 24 bin tl kazançlı olursunuz
Fiyat: 32.000 TL
iletişim:
https://wa.me/905353915486