• 18-12-2023, 16:06:17
    #1
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Üst modele geçmek için satıyorum. Alındığı günden bu yana kılıf ve ekran koruyucu ile kullanıldı. Yılbaşında 8 ay imei açılmış olacak. Yılbaşında imei kayıt ücreti 31600 TL olacak. Hemen alıp 20.000 e kayıt ettirerek günü 11600 TL kazançlı kapatabilirsiniz yada kaydettirmeyip 8 ay kayıtsız sorunsuz şekilde kullanabilirsiniz. Türkiye cihazı 76.000 TL civarına satılıyor. 32.000 + 20.000 = 52.000 e almış olur toplamda 24 bin tl kazançlı olursunuz

    Fiyat: 32.000 TL

    iletişim: https://wa.me/905353915486



  • 18-12-2023, 16:16:38
    #2
    Pil sağlığı kaç hocam ?
  • 18-12-2023, 16:50:15
    #3
    R10.NET'in Bence En İyisi
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pil sağlığı kaç hocam ?
    %91 hocam
  • 18-12-2023, 19:26:34
    #4
    Yurtdışına çık gir yapmadım ama kayıt edebilir miyim 20000₺ye?
  • 18-12-2023, 20:40:52
    #5
    R10.NET'in Bence En İyisi
    VieseKeyhi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışına çık gir yapmadım ama kayıt edebilir miyim 20000₺ye?
    pm gönderildi