• 03-06-2009, 14:36:35
    #10
    Satış Devam Ediyor Arkadaşlar =) önceden 700 veren olmadı
  • 03-06-2009, 15:45:29
    #11
    SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    param olsa 700 verip hemen alıcam ama lanet olsun yok :S

    tamda zamanına denk geldi
    keşke 1 hafta önce satsaydın
    Notebook'un Resimleri Eklenmiştir

    Satış Devam Ediyor.
  • 03-06-2009, 17:14:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hocam aslında kaçırmak istemiyorum böyle bir fiyata ve leptop' u haziran sonu yada ortası gibi açılmış olsaydı düşünmeden alırdım ama ufak bir eksik var tamamlarsam satılmamış olursa iletişime geçerim sizinle.
  • 03-06-2009, 20:06:05
    #13
    Peki hocam laptop daha satılmadı duyurulur

    son fiyat : 650 TL'dir
  • 12-06-2009, 10:31:10
    #14
    Ürün Satılmıştır
    Bilginize...
  • 12-06-2009, 13:08:41
    #15
    Alanada satanada hayirli olsun madem
  • 12-06-2009, 14:50:13
    #16
    Ürün arkadaşın dediği gibi,hiç bir sorunu yok kullanıyorum.Baika alışverişlerde görüşmek üzere.