Arkadaşlar ihtiyacım kalmadığından(kuzenle ortak modemden yararlanacağız),kablosuz modemimi satıyorum. Daha 3 ay önce aldım.



* ADSL 2+ Yüksek Hızlı Internet Erişimi
* Medya Bant GeniÅŸliÄŸi DesteÄŸi
* Kolay Kurulum için Multimedia Auto Provisio
* WDS (Ortamdaki Access Point'lerle kablosuz haberleÅŸme) desteÄŸi

Ayrıntılı bilgi


Dikkat etmeniz gereken :
Bu ürün v2'dir. v1'leri daha ucuz,ancak birçok sorun olduğu söyleniyor.

3 yıl garantisi vardı. 3 ay kullandım, 2 yıl 9 ay garantisi var.

149.00 liraya almıştım Teknosa'dan 3 ay önce. Şu anda 135 lira 0'ı, ben de tek fiyat 120 lira istiyorum.

Hiçbir sorunu yok, olursa da garantiye gönderebilirsiniz zaten. Aldığımdan beri evde kullanıyorum.

Ödeme yolu: Havale/eft .