• 19-02-2007, 20:12:19
    #10
    bende aradım da bir sürü *********** geldi işin zor birini buldum ben şansın varsa bulursun
  • 19-02-2007, 20:50:41
    #11
    Kurumsal PLUS
    daha önce arkadaşlık scripti yazmadım ama neler istediğinizi, detayları anlatırsanız rahatlıkla yazabilirim.

    sorun şu ki, tasarım yapamıyorum. tasarım verirseniz üstüne kodlama yapabilirim.

    MSN: bartuc@cirkinordek.com
  • 19-02-2007, 23:11:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tmm bartuc görüşelim.
  • 20-02-2007, 18:19:31
    #13
    bende bi görüşmek istiyorum...
  • 20-02-2007, 19:40:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bomba100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bi görüşmek istiyorum...
    benimle mi?