Arkadaşlık Scripti Yazdıracağım
13
●1.084
- 19-02-2007, 20:12:19bende aradım da bir sürü *********** geldi işin zor birini buldum ben şansın varsa bulursun
- 19-02-2007, 20:50:41daha önce arkadaşlık scripti yazmadım ama neler istediğinizi, detayları anlatırsanız rahatlıkla yazabilirim.
sorun şu ki, tasarım yapamıyorum. tasarım verirseniz üstüne kodlama yapabilirim.
MSN: bartuc@cirkinordek.com