• 17-05-2009, 17:11:46
    #1


    Kendi blogumda uzun bir süredir kullandığım ve 99$ a aldığım Wp-Vybe temasını blog temamı değiştireceğimden dolayı satmaya karar verdim. Mayıs 2009 da çıkan Wp-Vybe 2.0 versiyonunu gönderilecektir.
    Özellikleri http://www.solostream.com/2009/05/03...me-wp-vybe-20/
    İlgilenler Özel Mesaj veya ali[at]bahsisoglu.com adresinden bana ulaşabilirler.
    Demo
  • 28-05-2009, 13:36:56
    #2
    arkadaşlar yok mu güzel wordpress teması almak isteyenler?
  • 28-05-2009, 13:59:33
    #3
    Bence birde aynı konuda wordpress bölümüne aç.
  • 28-05-2009, 14:24:42
    #4
    teman çok güzel nekadara satmayı düşünüyorsun?

    kd:siteni takip ediyorum.o ropörtajları gerçekten yapıyor musun?merak ettimde
  • 28-05-2009, 16:48:04
    #5
    99$ a almıştım 40$ dan vericem temayı.
    Evet tabii ki yapıyorum, biraz ara verdim ama yazın bir kaç röportaj daha gelicek.
  • 28-05-2009, 17:26:49
    #6
    Alisko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    99$ a almıştım 40 Lira dan vericem temayı.
    Evet tabii ki yapıyorum, biraz ara verdim ama yazın bir kaç röportaj daha gelicek.
    temayı bir sitede mi kullanabiliriz yoksa istediğimiz her sitede kullanabilirmiyiz(kendi sitelerimde)
  • 28-05-2009, 17:50:34
    #7
    bir sitede kullanılıyor
  • 28-05-2009, 20:18:54
    #8
    Alisko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sitede kullanılıyor
    msnini pm atarmısın görüşelim bi
  • 07-06-2009, 10:09:15
    #9
    tema satıldı arkadaşlar.