
Kendi blogumda uzun bir süredir kullandığım ve 99$ a aldığım Wp-Vybe temasını blog temamı değiştireceğimden dolayı satmaya karar verdim. Mayıs 2009 da çıkan Wp-Vybe 2.0 versiyonunu gönderilecektir.
Özellikleri http://www.solostream.com/2009/05/03...me-wp-vybe-20/
İlgilenler Özel Mesaj veya ali[at]bahsisoglu.com adresinden bana ulaşabilirler.
Demo