• 18-04-2023, 18:46:42
    #1
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • 18-04-2023, 21:34:03
    #2
    Danışmanlık ücreti nedir hocam ? Pm alabilirmiyim
  • 18-04-2023, 22:14:02
    #3
    Sahis sirketi var ancak esnaf kayit yok. Yani oda yok (diyetisyen) olur mu bu şekilde?
  • 18-04-2023, 22:29:26
    #4
    Danışmanlık bu sürecin neresinde acaba Hocam?
    Alıntı
    Gerekenler
    sahis sirketi olmaniz
    ticaret odasina degil, esnaf odasina kayitli olmaniz, min 3 ay.
    halkbank ta aktif krediniz olmamasi.
    eksperin min 1m deger belirleyecegi bi arsa, dukkan, ev vb ipotek edilecek bir yer. sizin olmasi sart degil.
    total geri odeme 600 bin kusur, vade 5 yil.
    Danışmanlık olarak hizmet içeriği nedir?
  • 19-04-2023, 11:09:44
    #5
    eksperin min 1m deger belirleyecegi bi arsa, dukkan, ev vb ipotek edilecek bir yer. sizin olmasi sart degil.


    bizim olmadan nasil oluyor hocam onu anlamadım.
  • 19-04-2023, 13:41:47
    #6
    danışmanlık ücreti nedir
  • 19-04-2023, 13:48:06
    #7
    detaylı bilgi alabilirmiyim ?
  • 20-04-2023, 12:16:45
    #8
    Mica Ajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba
    kredi tutari 500k.
    Gerekenler
    sahis sirketi olmaniz
    ticaret odasina degil, esnaf odasina kayitli olmaniz, min 3 ay.
    halkbank ta aktif krediniz olmamasi.
    eksperin min 1m deger belirleyecegi bi arsa, dukkan, ev vb ipotek edilecek bir yer. sizin olmasi sart degil.
    total geri odeme 625k, vade 5 yil.
    danismanlik ucreti baslangicta aliniyor.

    Danismanlik hizmeti almadan anlik sorunsuz kredi cekebilecegini dusunenler once krediyi cekmeyi denesinler. Teorik bilgilerini konu altina lutfen yazmasinlar.

    pm ile ulasim saglayiniz
    Detay alabilir miyim ? Fiyat nedir
  • 20-04-2023, 13:57:46
    #9
    Merhaba,
    Ben bu dediğiniz süreçleri yaptım ve teminat dahil tüm hepsini ekleyerek dosyayı 15 gün önce Trabzon / Akçaabat esnaf odasına verdim.
    Max. 40 gün içinde kullandırım sağlayacaklarını ilettiler.
    3 ay önce yakın arkadaşım başvurdu , 350 K istemişti 310 K kullandırım yaptırdılar. Ayrıca 2 farklı tanıdığım da 1 ay içinde kullandılar.
    Bu 6 ay ila 1 yıl süreyi neye göre söylüyorsunuz , il olarak farkı mı var ?

    Benim dosyam şuan içerde , destek olunabilecek kısmıyla ilgili pm bekliyorum.
    Teşekkürler.