Merhaba,
Ben bu dediğiniz süreçleri yaptım ve teminat dahil tüm hepsini ekleyerek dosyayı 15 gün önce Trabzon / Akçaabat esnaf odasına verdim.
Max. 40 gün içinde kullandırım sağlayacaklarını ilettiler.
3 ay önce yakın arkadaşım başvurdu , 350 K istemişti 310 K kullandırım yaptırdılar. Ayrıca 2 farklı tanıdığım da 1 ay içinde kullandılar.
Bu 6 ay ila 1 yıl süreyi neye göre söylüyorsunuz , il olarak farkı mı var ?

Benim dosyam şuan içerde , destek olunabilecek kısmıyla ilgili pm bekliyorum.
Teşekkürler.