cihazın resmi var mı?
p4 2.4 olmasın ?
Cihazın resmini koysan düşünebilirim.
SATILIK; Siemens Notebook
24
●2.188
- 04-02-2007, 23:29:41Üyeliği durduruldutamam 2 veya 3 çeşit resmini koyarsan iyi olur.MR`maniac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2007, 23:31:20Üyeliği durdurulduaslında altında yazan modeli versen kabaca bir images.google.com'dan baksamMR`maniac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

edit:özellikler'de ram yazmıyor, onuda yazar mısın ?

walla suc alandada var 50 pesin 50 kargodan sonra iyi keklemiş