0 garantili iPhone alacağım. 24 mart' a kadar.
Forumda satan arkadaş varmı telefoncu olan yada tavsiye edecek olan.
fiyat falan bilgi verirseniz alıcam.
0 - iPhone Alınacak !
3
●462
- 25-03-2009, 16:03:25eğer halen almadıysan satalım

iPHONE 3G 8GB AMBALAJINDA SIFIR - İLK SİZ AÇIN !, #16674680 Gittigidiyor.com - 25-03-2009, 16:42:58Üyeliği durduruldutruelov. msnini pmlermisin veya eklermisin ? admin@reklamodasi.com
