• 15-03-2009, 16:34:30
    #1
    Önceki sattığım e65ten daha düzgündür, internete bağlanması vs. süper bir tel,
    sorunları: seste cızırtı var, ekranda hafif bi toz var, çiziği falan sağ alt köşedeki yerde hafif var, gözle görünmüyor. kapağı falan sapa sağlam, tuşlarına dokunulmamış gibi bişey, çok mesaj yazanlara tavsiye ettiğim tel. geceleri hiç ses çıkarmıyor.
    fiyat: 200 Tl - takas vs. olmaz.
  • 16-03-2009, 23:18:24
    #2
    satış güncel
  • 18-03-2009, 23:43:28
    #3
    fiyat 200 tl olmustur
  • 18-03-2009, 23:53:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bana msn ni pm ler misin
  • 19-03-2009, 00:07:45
    #5
    yolladım
  • 19-03-2009, 02:41:40
    #6
    telefonu yine tumer90 aldı
    önceki e65 ide o almıştı
    Hayırlı olsun
  • 19-03-2009, 07:09:26
    #7
    bidaha temiz olursa haber versen birinide ben alırdım, geçenkinide alamadık =)