• 24-02-2009, 15:59:46
    #1
    Arkadaşlar merhaba playstation 2 arıyorum elınde bulunan ve satmak isteyen arkadaşlar varmı?

    Not : çipli arıyorum
  • 24-02-2009, 17:00:24
    #2
    bende var kalın kasa ilgilenirsen profilde msn adresi var yada özel mesaj atabilrsin
  • 24-02-2009, 17:11:58
    #3
    resmi varmı?
    ve özelliklerini, kac yıllık oldugnu v.s bilgileri ve fiyatı Pm ile atarmısın
  • 24-02-2009, 17:13:53
    #4
    0 istersen bulabilirim chipli, ince olanlardan + 2 kol. ( 350 lira )
  • 24-02-2009, 18:02:02
    #5
    bende var bitane ps2 aradığını görünce yazım dedim almak istersen 10 aylık çipli memory kartlı 3 tane kolu var 150 tanede oyun var almak istersen satabilirim
  • 24-02-2009, 18:04:43
    #6
    yavuzata fiyat nedir acaba?
  • 24-02-2009, 18:05:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İnce kasa faturası herşeyi var 2 yıl oldu alalı 20-25 tane de oyun var + 2 kol + Memory kartlı. Pek fazla zaman bulup oynayamadım ilk alındığı gibi. 200 yada 250 liraya verebilirim istersen.
  • 24-02-2009, 18:08:27
    #8
    250 fazla hocam gittigidiyor da 120- 170 arası satılıyor
  • 24-02-2009, 18:09:34
    #9
    hocam valla 250 liraya bırakırım tek fiyat