• 24-02-2009, 22:59:03
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benq z2 yada k500 düşünürmüsün hocam
  • 25-02-2009, 01:36:37
    #11
    sanalmag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benq z2 yada k500 düşünürmüsün hocam
    Olur neden olmasın...