• 14-02-2009, 21:15:33
    #1
    merhaba arkadaşlar pes için ram i yükseltmek istiyorum . suan 1 gb var notebokta 2 veya 1 gb daha eklemek istiyorum 3 tane slot var bunlar (512+512 333 mhz) marka olarak aklımda pek bişey yok ancak 2. el olabilir sıfır olabilir burdan teklif bekliyorum
  • 14-02-2009, 22:41:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...aptop-ram.html
  • 14-02-2009, 22:59:15
    #3
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş sağolsun konumu vermiş, düşünürsen görüşebiliriz...
  • 14-02-2009, 23:02:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yalnız arkadaşın ram ler 333; 667 ram sorun yaratmasın?
    Biri ddr, diğeri ddr2 ram.
  • 14-02-2009, 23:10:24
    #5
    obidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız arkadaşın ram ler 333; 667 ram sorun yaratmasın?
    Biri ddr, diğeri ddr2 ram.
    sorun çıkabilir,sonradan 2 kişininde başı ağrır,denemekte fayda var önce
  • 14-02-2009, 23:13:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle. Yoksa ben 20 liraya o ram'i bırakmazdım
  • 14-02-2009, 23:17:13
    #7
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...aptop-ram.html

    hun ramlari deneme taahhüdü veriyor,olursa alıyorsunuz
  • 14-02-2009, 23:20:45
    #8
    hun
    Üyeliği durduruldu
    GG'de resmini koyduğum ram 21 tl den gitmiş. Ben 2 GB aldım şu an 2+1 kullanıyorum dolayısıyla 1gb ram boşta, GG de giden fiyata da satayım dedim. Fiyat ve ram markası konusunda pek bilgim yok.