• 07-02-2009, 21:16:53
    #10
    benden amerikadan gelme monopoly var ve taş patlasa 3 defa kullandım daha tertemiz istersen satabilirim pm ile ulaşabilirsin.
  • 08-02-2009, 00:14:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bende var hocam 2.el 20 lira
  • 08-02-2009, 00:15:50
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bende var 20 lira isterseniz p.m atın