@nefs; hocama hayırlı olsun. Ücret alındı, kargolama yapılacaktır.
Konu kapanabilir
Satış: iPhone 7 Plus - 1750 TL'e Gidiyor
12
●600
- 17-01-2022, 17:57:42Telefon şuan açık. En az 2-3 ay daha kullanabilirsiniz bu şekliyle.website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alacak arkadaş forumda yıllık 380 TL'ye geçici kayıt yapan arkadaşlar var ( Linki atıp yönlendiririm ) .
Onlarla birlikte 1 yıl kayıt yaptırırsanız, her türlü daha uyguna geliyor.( İkinci elleri 3000 - 3500 TL burada. Size 2100 - 2200e geliyor. 2 Yıl kullansanız 2500e geliyor yine de uyguna geliyor. ) - 17-01-2022, 20:16:35FatiHSy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesatış sürüyorenessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle