Konu
Satış
iPhone 7 Plus - 1750 TL'e Gidiyor
17-01-2022, 17:57:42
#3
Neymaro
website adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pasaporta işlenmesi gerekiyormu yoksa kullanabiliyormuyuz?
Telefon şuan açık. En az 2-3 ay daha kullanabilirsiniz bu şekliyle.
Alacak arkadaş forumda
yıllık 380 TL'ye geçici kayıt yapan
arkadaşlar var ( Linki atıp yönlendiririm ) .
Onlarla birlikte 1 yıl kayıt yaptırırsanız, her türlü daha uyguna geliyor.( İkinci elleri 3000 - 3500 TL burada. Size 2100 - 2200e geliyor. 2 Yıl kullansanız 2500e geliyor yine de uyguna geliyor. )