• 17-01-2022, 17:52:44
    #1
    @nefs; hocama hayırlı olsun. Ücret alındı, kargolama yapılacaktır.
    Konu kapanabilir
  • 17-01-2022, 17:56:46
    #2
    Pasaporta işlenmesi gerekiyormu yoksa kullanabiliyormuyuz?
  • 17-01-2022, 17:57:42
    #3
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasaporta işlenmesi gerekiyormu yoksa kullanabiliyormuyuz?
    Telefon şuan açık. En az 2-3 ay daha kullanabilirsiniz bu şekliyle.
    Alacak arkadaş forumda yıllık 380 TL'ye geçici kayıt yapan arkadaşlar var ( Linki atıp yönlendiririm ) .
    Onlarla birlikte 1 yıl kayıt yaptırırsanız, her türlü daha uyguna geliyor.( İkinci elleri 3000 - 3500 TL burada. Size 2100 - 2200e geliyor. 2 Yıl kullansanız 2500e geliyor yine de uyguna geliyor. )
  • 17-01-2022, 18:05:50
    #4
    hangi ilde yasiyorsunuz ?
  • 17-01-2022, 18:52:44
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi ilde yasiyorsunuz ?
    Kayseri hocam
  • 17-01-2022, 19:11:22
    #6
    pm iletiyorum
  • 17-01-2022, 20:13:49
    #7
    Satıldımi hocam?
  • 17-01-2022, 20:16:35
    #8
    FatiHSy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm iletiyorum
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıldımi hocam?
    satış sürüyor
  • 17-01-2022, 20:19:08
    #9
    Hocam pm attım ciddi alıcıyım.