• 16-01-2009, 23:08:34
    #1
    Merhabalar,

    Facebook Grubum Vardı Önceden Kurmuştum Bugün Aklıma Geldi Baktım 2,471 Üye Olmuş .. Sizce Satmalı Mıyım ? Ne Kadar Eder ? Önceden Görmüştüm Satışta Satılanlar Olmuştu ..
  • 16-01-2009, 23:21:36
    #2
    Misafir
    ben 20 lira vereyim
  • 16-01-2009, 23:30:34
    #3
    bende 256.000 üye - 39.000 - 23.000 - 18.000 - 13.000 üyeli 5 tane grup var..bence 100.000 e ulaşmadan üye sayısı satma derim =)
  • 16-01-2009, 23:32:21
    #4
    Teşekkürler Yorumun için ZentaForever .. Gruba Mesaj Çektim Üyelik Arttıralım Diye .. üyelerden birkaçı hemen cevap verdi şimdi arkadaşları davet ediyorum diye baktım hemen artmaya başladı üye sayısı
  • 17-01-2009, 00:21:17
    #5
    mahsuru yoksa grubu görebilirmiyim
  • 17-01-2009, 00:24:55
    #6
    bende satma hızla artıyorsa bırak artsın ilerde satarsın.Benimde 5.912 kişili grubum var her gün artıyor
  • 17-01-2009, 00:33:18
    #7
    Misafir
    Anlaşılmıştır.
  • 17-01-2009, 00:37:45
    #8
    arkadaşlar söylemiş zaten satma dursun kenarda ilerde satarsın yada başka amaçlar için kullanılır.
  • 17-01-2009, 00:54:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bende bi GRUP açıcam ya herkez facebook diyip duruyor