• 02-10-2021, 14:02:20
    #1
    Botlar hiç giyilmedi zaten size geldiğinde anlıyacaksınız kışın rahatlıkla kullanabilirsiniz
    Sıfır fiyatını da buraya koyuyorum 2 adet bot 2side 43 numaradır. 1 adet = 200tl
    2 sini alana = 300tlden gönderebilirim
    Kargo alıcıya aittir





  • 04-10-2021, 20:22:46
    #2
    Ayakkabılar tarafımca alınmıştır. Sabırsızlıkla bekliyorum
  • 04-10-2021, 21:11:45
    #3
    ürün satılmıştır teşekkürler ☺