• 13-01-2009, 15:49:46
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben alabilirim isterseniz özelden PM falan atarsaniz isimtescil mailimi veririm
  • 13-01-2009, 20:14:02
    #11
    kuleli istemiyormuş, gangan'da istemiyorsa sıra eXCa'da.

    gangan'ın cevabını bekliyoruz.
  • 13-01-2009, 20:15:31
    #12
    hit düşük olduğu için bende almayayım umteka

    vergi rekortmeni olcak düzeyde param olsa internete 1 dakika bile girmem kuleli
  • 13-01-2009, 20:17:51
    #13
    temasını alabilirmiyim
  • 14-01-2009, 04:30:05
    #14
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hit düşük olduğu için bende almayayım umteka
    vergi rekortmeni olcak düzeyde param olsa internete 1 dakika bile girmem kuleli
    Tamam o zaman sira eXCa'da.
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temasını alabilirmiyim
    Tabi Bi yere yukler PM atarim sana.
  • 14-01-2009, 19:16:11
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hocam eğer exca arkadaşımzıda almazsa ben alabilirim zaten bu tarzda bir site açmayı düşüyordum. olursa çok sevinirim.
  • 15-01-2009, 12:02:53
    #16
    hocam site ikmseye verilmezse bende talibim.
  • 15-01-2009, 16:50:30
    #17
    pm attım dostum hesabımı sağol şimdiden
  • 15-01-2009, 17:02:59
    #18
    gitti Diyosunuz yani

    Benim olmalıydı :/