Sevgili arkadaşlar,
sizce en ucuz olan kargo hangisi?
En ucuz kargo?
35
●4.305
- 06-01-2009, 17:38:32MNG kullanıyorum genelde, diğerlerine göre çok farketmese de avantajlı oluyor.
- 06-01-2009, 17:41:28Eğer kargo edeceğiniz ürün pahalı bir elektronik cihaz ise asla ucuza kaçmayın aksi takdirde kırılmış hasar görmüş bir ürünle karşılaşırsınız kamyonlara üst üste dengesizce istif edilmiş birkaç kez yere düşmüş bir kargoyla karşılaşabilirsiniz. Sorunu tespit ettiğiniz anda hemen tutanak tutturabilirsiniz ama bu size zaman kaybı yaşatır. Yada kargoyu teslim aldıktan sonra ortaya çıkan bir arızada hiçbir hak talep edemessiniz.
Benim önerebileceğim kargo firması yurtiçi kargodur.
