• 17-10-2008, 20:49:21
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    böyle bişey var. ben 2nize de yapabilirim msn adresimi ekleyin.
  • 17-10-2008, 21:20:12
    #11
    arkadaşlar 5bin yapmışsanız, 30 gün içinde hem kendiniz 5bin yada 5yüz yapamazsınız hemde başkası yapamaz

    bu yüzden RrRras arkadaşın işi iptal oldu

    başka varsa isteyen yapabilirim ben 5bin yada 5yüz..
  • 17-10-2008, 21:22:14
    #12
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka varsa isteyen yapabilirim ben 5bin yada 5yüz..

    arkadaşım zaten olay yapan birine yapabilmekte bitiyo. yapmadıysa kendi yapar zaten
  • 17-10-2008, 21:42:58
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 aylık olay bu..+ mobil öğrencide 39 yerine 19 aldı benden.
  • 17-10-2008, 21:44:41
    #14
    Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aylık olay bu..+ mobil öğrencide 39 yerine 19 aldı benden.
    benimde mobil öğrenci ama 39 19 felan değil
  • 17-10-2008, 21:53:53
    #15
    benim 1 ay olmadan 5000 btiyor bende yeni hat alıyorum 100 kontorlı 10 milyona böle daha hesaplı oluyor birde 19 flan demiş arkadas ama benden hep 39 alıyor:S
  • 17-10-2008, 22:01:35
    #16
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    40 köntör atacak olan pm ltfn.!
  • 17-10-2008, 23:29:31
    #17
    benim hat açıldı lazımsa atayım
  • 17-10-2008, 23:36:56
    #18
    profilden msn i eklermisin RrRras