Dealextreme sorusu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dealextreme sorusu?
1
●
533
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Dealextreme sorusu?
13-10-2008, 17:11:43
#1
Baracuda
Üyeliği durduruldu
Dealextreme'den bir ürün aldım dün fakat daha ekranımda birşey gözükmüyor bu normalmidir? Gözükürse ne zaman olur?
13-10-2008, 17:55:07
#2
Programmer
eposta yoluyla sana bı trans ıd verıyorlar onla kontrol edıyorsın.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler