• 23-09-2008, 10:40:05
    #10
    Yönetici onayı bekliyor
    4/4 lük mü yoksa 4/2 lik mi?
  • 23-09-2008, 11:31:13
    #11
    Üyeliği durduruldu
    4/1 yada 4/2 lşik bir gitardır öğrenci gitarı olduğu için pek bişey beklemeyiniz.
  • 24-09-2008, 21:35:16
    #12
    ne olduğunu bilmiyorum. kardeşim için almıştım. şimdi satıyorum.
  • 25-09-2008, 22:41:42
    #13
    yeni başlayanlar için ideal..