Klasik Gitar - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Klasik Gitar
12
●
1.121
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Klasik Gitar
1
2
23-09-2008, 10:40:05
#10
GrafikerBurak
Yönetici onayı bekliyor
4/4 lük mü yoksa 4/2 lik mi?
23-09-2008, 11:31:13
#11
Royal
Üyeliği durduruldu
4/1 yada 4/2 lşik bir gitardır öğrenci gitarı olduğu için pek bişey beklemeyiniz.
24-09-2008, 21:35:16
#12
hamdikucuk
ne olduğunu bilmiyorum. kardeşim için almıştım. şimdi satıyorum.
25-09-2008, 22:41:42
#13
ZentaForever
yeni başlayanlar için ideal..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler