3D baskı yaptıracağım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alış:
3D baskı yaptıracağım
2
●
122
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Alış:
3D baskı yaptıracağım
02-11-2019, 19:59:25
#1
tayfunTR
Merhaba arkadaslar şuan 1 adet ve haftalık olarak sürekli baskılar yaptıracağım Stl dosyası hazır bu sektörde arkadaşlarımız varsa r10 dan birileriyle çalışmak isterim İyi calismalar
02-11-2019, 20:03:49
#2
Soap
Üyeliği durduruldu
Merhaba, iletisime gecin lutfen.
https://www.r10.net/ucretli-tasarim-...olidworks.html
02-11-2019, 23:31:51
#3
tayfunTR
@
Soap
;
Arkadaşla anlaşıldı teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler