Elinde Coca Cola 450ml ["Gnçtrkcll'lilere kazandıran şişe" yazan] kapaklarından olan arkadaşlar için güzel bir fırsat sunuyorum.
Ben kapakları istemiyorum, kapaklardaki kodları göndereceksiniz. Hem ben, hem de siz kargo derdiyle uğraşmayalım diye ve de kodları hemen deneyip ödemelerinizi almanız için böyle birşey yapıyorum.
Kullanılabilir durumdaki her 100 kod için size 20 YTL yada 20$ paypal yollayacağım.
Kod sınırlaması, paypal ile ödeme alacaklar için : min. 1 max. 250dir.
Havale/eft ile ödeme alacaklar için : min. 50 max. 1000dir.
Kodları gönderin, hemen deneyelim. Girilen kodların ödemelerini anında yapacağım

Not: Konuya dalga mesajları atıp konumu baltalamazsanız sevinirim.
Not 2: Bu arada arkadaşlar şunu da hatırlatayım;
Her kod gönderiminde 1 kontör gidiyor. Gelen kontörler 400 olsa - 100 = 300
Ben bunları satmaya kalksam 30 YTL edecek. Ama 48 saat içinde ancak yüklenecek kontörler. 250 kontör transfer sınırı olduğu için kontörleri satmam için çok fazla hattım olması gerekiyor buda benim için ayrı bir sorun. 20 YTL 100 kod için çok uygun bir fiyat bence.Tabi yinede kadr sizin 
İyi çalışmalar dilerim,
Fatih
İyi niyetin için teşekkür ederim.