• 12-08-2008, 13:27:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Elinde Coca Cola 450ml ["Gnçtrkcll'lilere kazandıran şişe" yazan] kapaklarından olan arkadaşlar için güzel bir fırsat sunuyorum.

    Ben kapakları istemiyorum, kapaklardaki kodları göndereceksiniz. Hem ben, hem de siz kargo derdiyle uğraşmayalım diye ve de kodları hemen deneyip ödemelerinizi almanız için böyle birşey yapıyorum.

    Kullanılabilir durumdaki her 100 kod için size 20 YTL yada 20$ paypal yollayacağım.

    Kod sınırlaması, paypal ile ödeme alacaklar için : min. 1 max. 250dir.
    Havale/eft ile ödeme alacaklar için : min. 50 max. 1000dir.

    Kodları gönderin, hemen deneyelim. Girilen kodların ödemelerini anında yapacağım

    Not: Konuya dalga mesajları atıp konumu baltalamazsanız sevinirim.
    Not 2: Bu arada arkadaşlar şunu da hatırlatayım;
    Her kod gönderiminde 1 kontör gidiyor. Gelen kontörler 400 olsa - 100 = 300 Ben bunları satmaya kalksam 30 YTL edecek. Ama 48 saat içinde ancak yüklenecek kontörler. 250 kontör transfer sınırı olduğu için kontörleri satmam için çok fazla hattım olması gerekiyor buda benim için ayrı bir sorun. 20 YTL 100 kod için çok uygun bir fiyat bence.Tabi yinede kadr sizin


    İyi çalışmalar dilerim,
    Fatih
  • 12-08-2008, 13:40:44
    #2
    zaten bir kapaktan 4-5-45 kontor geliyor en basitinden 4 X 100 = 400 kontor yapar 400 kontoru 10 ytl ye bulabilecegini sanmıyorum...Zaten o kadar cola içen şifreyide kendi yollar herhalde.Konuyu baltalamış gibi oldum kusura bakma ama mantıken böyle...Paraya çevirmek isteyenler için yi bir fırsat olabilir...
  • 12-08-2008, 13:44:10
    #3
    ilginç 4 5 tane vardır elimde ama 100 tane anca bakkal ve market sahiplerinde olur sanırım
  • 12-08-2008, 13:45:17
    #4
    ama her kapaktan kontor geliyormu onu bilmiyorum.Bunuda belirteyim eger gelmiyorsa bence uygun...
  • 12-08-2008, 13:46:14
    #5
    Ben kodları internetten yollayacağım, cep telefonumdaki kontörleri buna harcamak istemem. 48 Saat içinde kontör yükleniyor zaten. Elinde olan varsa gönderir zaten.
    Bu arada yanlış yazmışım fiyatı 10 değil 20 olacaktı :S Düzeltiyorum.

    Bakkallara, lokantalara da bakacağım. Ellerinde varsa topluca alacağım zaten.
  • 12-08-2008, 13:48:32
    #6
    Eğer 2,5lt petlerdekiler işini görücekse ben haftada en az 5 tane tüketiyorum.

    Karşılıksız yollayabilirim.
  • 12-08-2008, 13:50:14
    #7
    Malesef JoyEX onlar işime yaramıyor İyi niyetin için teşekkür ederim.