• 31-07-2008, 17:39:32
    #28
    Çok güzel modeller gerçekten.
  • 31-07-2008, 17:41:04
    #29
    Üyeliği durduruldu
    arkadasım fıyatı nedır saatlerın
  • 31-07-2008, 17:45:18
    #30
    Saatler süper gözüküyor Özellikle Spor olan kırmızı saniyeli.

    Kanıma girdiniz durduk yere : )
  • 31-07-2008, 18:03:05
    #31
    Üyeliği durduruldu
    fiyatlar resimlerin altında beyler . simdi satıcı olarak gaza getirmek anlamında olmasında cidden bu fiyata kacırmayın derim once bir magazaya gidin seiko ve citizen fiyatlarını sorun lütfen. ve saatleri yakından gorun kalite dizay tasarım konusunda neymiş nasılmıs anlayın. bunları ozel insanlar takar.dedemde vardı seiko 5 modeli 38 senedir kullanıyor desem inanırmısınız o kadar dayanıklı saatler sonucta japon teknolojisi
  • 31-07-2008, 19:37:31
    #32
    ZAMANEADAMI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mrpckopat pm ile msn adresini verirsen sana guvenilirlik konusunda tastikleyecegim bazı seyler var hemen alacagındanda eminim..bu fiyata zaten saatten anlıyorsan ve kalitesinide gorunce durumun varsa dediğin adetten daha fazla alacagından adım gibi eminm.
    üzgünüm msn aracılığı ile hiçbir ticari faaliyette bulunmuyorum. Belirtmek istediklerinizi pm ilen gönderiniz lütfen.
  • 31-07-2008, 23:59:01
    #33
    Üyeliği durduruldu
    pm atıldı
  • 01-08-2008, 17:14:45
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel saatler bu fiyata getirtebilecekmisin gerçekten ?
  • 01-08-2008, 17:35:03
    #35
    Üyeliği durduruldu
    istedigin modeli pm atın msn den irtibatlasalım
  • 01-08-2008, 17:42:16
    #36
    dükkan vs. bi şey varmı ? varsa adresini alabilirmiyim...
    elden alma durumu vs. bütün ayrıntıları pm atarmısın