• 30-07-2008, 16:05:14
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Nickless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu saati almak isterim nasıl iletişime geçebiliriz.
    Düzenleme: Başka ne tür saatler var görebilirmiyiz.
    bu saatten elimde kalmadı getirtirim ama hemen bu arada ikinizede pm attım
  • 31-07-2008, 00:24:37
    #20
    Üyeliği durduruldu
    satıslarımız devam ediyor gerekli pm ler atıldı arkadaslara
  • 31-07-2008, 06:40:27
    #21
    Bende zamanında singapurdan seiko marka saat almıştım.
    Türkiyede çok pahalıya satıyorlar.
  • 31-07-2008, 10:13:35
    #22


    Bu saatten elinizde varmıdır? Varsa Son bir Fiyat verırsenız uygun gelirse alırım.
  • 31-07-2008, 10:28:19
    #23

    kaç para şu alet
  • 31-07-2008, 10:46:03
    #24
    Selamlar,

    Fiyatları görünce hemen saat alasım geldi. Ancak güven konusunda biraz soru işaretleri var. Dükkanınız mı var, kaçak mı geliyor? Olay tam olarak nedir? Duruma göre 1 veya 2 saat siparişi verebilirim.

    Teşekkürler.
  • 31-07-2008, 13:55:41
    #25
    Üyeliği durduruldu
    maharaja o saat pilsiz ve muhtesem teknolojik urunlere sahip bir bayiden sorunca zaten muhtesem fiyatı oldugunıu goreceksin cercevesi buyuk ve koluna taktıgında kendini belli eden cok kaliteli ve gosterişli bir saat 350 milyon kadar uygun bir fiyat emin ol gercek fiyatnı ve netteki satıs fiyatlarını gorunce hemen geri donup alacagından eminim.


    zeynel o saat 650 milyon 15 gun içinde elimde olacak.normal fiyatını bayiden sorabilirsin. arada ucuk fiuyat ucurum var.

    mrpckopat pm ile msn adresini verirsen sana guvenilirlik konusunda tastikleyecegim bazı seyler var hemen alacagındanda eminim..bu fiyata zaten saatten anlıyorsan ve kalitesinide gorunce durumun varsa dediğin adetten daha fazla alacagından adım gibi eminm.
    mecidiyekoyden bugun bir musterime coutura model saat kargolayacagım.
  • 31-07-2008, 17:25:58
    #26
    Saatler çok hoş gerçekten msn adresinizi verirmisiniz görüşmek istiyorum.
  • 31-07-2008, 17:32:32
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ne kadar ucuz olsada benım ıcın çok yuksek meblag bunlar yaa ama kalıteli gorunumlerı yakıyor