elimde 1 hafta önce aldığım snopy joystick var.4 konsollu 2 eksenli joystick.

Niye sattığımı soranlar için bir oyun için almıstım o oyundaki ayarları yapamadım ama joystickte bi sorun yok.Sadece ayarları yapmak için bir seyler yapıp ugrasmak gerekiyormus.Benimde zamanım yok suanda.İstiyenler olursa yazsınlar

30ytl ye satıyorum