• 19-09-2018, 02:45:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, 23 Ekim 2017'de aldığım iPhone 8 64 gb ürünümü satıyorum. (2 yıl garantiliydi şuan 13 ay garantisi var suan)

    Fiyat: 4500 TL
  • 19-09-2018, 03:10:34
    #2
    Ürün görsellerini konuya ekleyebilir misiniz?
  • 19-09-2018, 03:12:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dravidyen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün görsellerini konuya ekleyebilir misiniz?
    baska telefonum yok hocam whatsapp'ı özel mesaj gönderin müsait bi zaman baska telefondan atabilirim.
  • 19-09-2018, 03:22:10
    #4
    Çizik vesaire varmı?
  • 19-09-2018, 03:25:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çizik vesaire varmı?
    full kabıyla kullandım valla gözüme gözüken en ufak bir şey yok
  • 24-09-2018, 22:58:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    güncel.