• 01-07-2018, 18:53:40
    #19
    Rk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en titiz şekilde toplanım kargolanacaktır.
    Satış devam etmektedir
  • 05-07-2018, 10:01:14
    #20
    Siparişler teslim alındı gayet leziz kayısı ama paketlerin daha iyi olması gerekiyor kargoda hasar görmüş yinede teşekkürler gayet güzel kayısılar.
  • 06-07-2018, 19:53:15
    #21
    kayısılar alındı,lezzetini beğendim..hayırlı işler..
  • 06-07-2018, 20:01:57
    #22
    Dükkan var mı hocam, gelip tadalım yerinden referans olalım
  • 06-07-2018, 20:29:31
    #23
    Hocam hayırlı satışlar geçen hafta dalından 3 liraya topladım.Malatya yolu üzerinde ardahanlı bir abinin bahçesinden.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-06-2019, 14:30:58
    #24
    bu sene satış yok mu?
  • 28-06-2019, 21:50:40
    #25
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sene satış yok mu?
    pm yollandı.
  • 08-07-2019, 09:52:20
    #26
    Rk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm yollandı.
    30 kilo kayısı sipariş verildi ödemesi yapıldı.
  • 09-07-2019, 17:12:34
    #27
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 kilo kayısı sipariş verildi ödemesi yapıldı.
    siparişiniz alinmiştir. Belirtilen günde kargoya verilecektir. Afiyet olsun