Arkadaşlar Amerika'dan bir telefon geldi, açtık kullanıyoruz ancak pasaport kaydı gerekli, daha evvelden satanlar vardı burada. Btk bedeli ile toplam fiyat teklifi verir misiniz?
Kolay gelsin