• 19-11-2016, 19:11:12
    #1
    Arkadaşlar Merhaba Elinizde hurda telefonlar varsa değerlendirilip alabilirim.
    Anakartı bozuk olup ekranında görüntüsü olan.
    Ekranı kırıp olup anakartı sorunlu olan
    yada diğer arızalar

    Hepsi değerlendirilir arkadaşlar. Evde boş duracağına Satabilirsiniz.
  • 19-11-2016, 20:39:14
    #2
    Note 1 var elimde anakartı gidik, ekran sağlam kasa sağlam düşünürseniz alacağınız fiyatla pm atarsanız sevinirim?
  • 19-11-2016, 21:26:35
    #3
    DKA
    Üyeliği durduruldu
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Merhaba Elinizde hurda telefonlar varsa değerlendirilip alabilirim.
    Anakartı bozuk olup ekranında görüntüsü olan.
    Ekranı kırıp olup anakartı sorunlu olan
    yada diğer arızalar

    Hepsi değerlendirilir arkadaşlar. Evde boş duracağına Satabilirsiniz.
    Kilo fiyatınız nedir?
  • 19-11-2016, 21:35:58
    #4
    Pm gönderdim.
  • 19-11-2016, 22:23:26
    #5
    açılıp kapanan e72 ve ekranı kırık olup bataryası olmadığından çalışmayan çin malı blackberry var. ne kadar verebilirsiniz ?
  • 19-11-2016, 22:42:23
    #6
    konu sahibinin affına sıgınarak ve kendisinede sorarak bu işle uğraştıgınıza göre belki elinizde vardır HTC Desire HD A9191 LCD ekranı lazım varmıdır elinde bozuk bu tel olan parça niyetine satıcak yada sağlam çalışan
  • 21-11-2016, 09:42:47
    #7
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahibinin affına sıgınarak ve kendisinede sorarak bu işle uğraştıgınıza göre belki elinizde vardır HTC Desire HD A9191 LCD ekranı lazım varmıdır elinde bozuk bu tel olan parça niyetine satıcak yada sağlam çalışan
    senin ekran hocam en son 25 $ dı. toptancıya sorarım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:42:47 -->-> Daha önceki mesaj 09:41:07 --

    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note 1 var elimde anakartı gidik, ekran sağlam kasa sağlam düşünürseniz alacağınız fiyatla pm atarsanız sevinirim?
    Hocam onun için stoklarıma bakıp sana dönüş yaparım.
  • 21-11-2016, 12:55:25
    #8
    s4 mevcut bir arkadaşımda ekranı kırık görüntü gelmiyormuş galiba hocam almayı düşünürseniz fiyat teklifini pm atarsanız iyi olur hayırlı işler
  • 21-11-2016, 13:15:41
    #9
    note3 var ekranı köşeden kırık, power düğmesi düştü, sarj problemi var.
    sağı solu ezik, IMEI'si kayıtlı, vodafone'dan almıştım zaten. İlgilenirsen pm atarsın.