• 02-05-2008, 22:31:05
    #10
    KaRa_DuMaNLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ata kaç kıza gösterdin bu pulları işe yarıyormu yarıyosa ben alayım
    o pulların dili olsada ah bı anlatsa saka bi tarafa elımde osmanlı pulu cok kolesksıyonu kucultuyorum. 21 tane satıp 2 tane alcam
  • 02-05-2008, 22:31:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ATABEY gittigidiyoru dene hemen satarsın ...
    Pullarda güzel
  • 02-05-2008, 22:33:15
    #12
    webmasterevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ATABEY gittigidiyoru dene hemen satarsın ...
    Pullarda güzel
    ya kardes maksat satmak deıl canım cektı herkes bişi satıyo. bende dedım bunlara ılan acayım. bakarsın alıcısıda olur
  • 02-05-2008, 22:34:21
    #13
    bir pul koleksyoncusu olark inanamadım gorunce hemen iletişime geçiyorum
  • 02-05-2008, 22:41:44
    #14
    KaRa_DuMaNLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ata kaç kıza gösterdin bu pulları işe yarıyormu yarıyosa ben alayım
    ahaha koptum
    bende mi alsam iletişime geçsek
  • 02-05-2008, 22:47:24
    #15
    Üyeliği durduruldu
    elinde Cin' e ait eski pullar var ise alabilirim.
    1960 ve 1969 arasi damgasiz olmali.
  • 02-05-2008, 22:49:58
    #16
    Üyeliği durduruldu
    gercekden cok guzel
  • 02-05-2008, 23:55:20
    #17
    RadikaL.org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinde Cin' e ait eski pullar var ise alabilirim.
    1960 ve 1969 arasi damgasiz olmali.
    bakmam lazım arsıve. bı kac parca mutlaka cıkacaktır. ben sana dönerım
  • 06-05-2008, 00:03:13
    #18
    satıs devam edıyor...