• 09-08-2016, 10:28:32
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Note 4 ümü satmaya karar verdim. Kullanmiyorum duruyor boşuna ekrani değişecek garantisi 2ay daha var. Kasada 1 kaç cizik var ama ekranla zaten ön kasa komple değişiyor.

    Ben bu halde cihazi satiyorum alan arkadaşin ekrani değiştirtmesi gerekecek.
    Açik arttirma başlangıç fiyati : 400TL
    Minimum yükseltme : 20TL
    En son tekliften 12 saat sonra sonlanacaktir.

    Resimlerini akşam yükliycem cihaz rengi siyah.
    Orjinal samsungdan almiştim kutusunu felan göndericem alan arkadaşa.
    Şimdiden alan kişiye hayirli olsun.
  • 09-08-2016, 11:06:08
    #2
    Ekran kırıkmı hocam ?
  • 09-08-2016, 11:15:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ekran değişim masrafı nedir? garantiden ücreti ile kaça değştiriyorlar sorudnuz mu?
  • 09-08-2016, 12:29:34
    #4
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kırıkmı hocam ?
    Kırık değil hocam. Dokunmatiğinde problem var sanirim belki ondada yoktur ama ekran simsiyah. Ekrana goruntu gelmiyor.

    umutacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran değişim masrafı nedir? garantiden ücreti ile kaça değştiriyorlar sorudnuz mu?
    Hocam sormadim garantiye.