Merhaba arkadaşlar. Note 4 ümü satmaya karar verdim. Kullanmiyorum duruyor boşuna ekrani değişecek garantisi 2ay daha var. Kasada 1 kaç cizik var ama ekranla zaten ön kasa komple değişiyor.
Ben bu halde cihazi satiyorum alan arkadaşin ekrani değiştirtmesi gerekecek.
Açik arttirma başlangıç fiyati : 400TL
Minimum yükseltme : 20TL
En son tekliften 12 saat sonra sonlanacaktir.
Resimlerini akşam yükliycem cihaz rengi siyah.
Orjinal samsungdan almiştim kutusunu felan göndericem alan arkadaşa.
Şimdiden alan kişiye hayirli olsun.
Satış: 2. El note 4 içeride.
3
●240
- 09-08-2016, 10:28:32
- 09-08-2016, 12:29:34Kırık değil hocam. Dokunmatiğinde problem var sanirim belki ondada yoktur ama ekran simsiyah. Ekrana goruntu gelmiyor.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sormadim garantiye.umutacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle