vBulletin Lisans ???
3
●521
- 27-04-2008, 23:19:06Simasher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Degerli arkadaşımız dogru diyorsun ama yabancı dil olmayınca takıyoruz . Yerinde almak iyidir ona hak veriyom. - 28-04-2008, 10:23:31Üyeliği durdurulduben uygun fiyata satıcam alabilirsem..
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...ml#post1756865
